Nooan arkki

Pyhäkoulu Laukaan seurakunnassa

Pyhäkoulu on lasten oma kirkkohetki, jonne ovat tervetulleita kaikki yli kolmevuotiaat. Tätä pienemmät lapset voivat osallistua oman aikuisen kanssa. Tällä hetkellä ei ole pyhäkouluja.

Ilmoittaudu mukaan kirjepyhäkouluun!

Kirjepyhäkoulussa lapsi saa neljä kertaa kevätkaudella ja neljä kertaa syyskaudella omalla nimellään varustetun kirjeen kotiin. Kirje sisältää pyhäkoulumateriaalia, jonka avulla perheessä voidaan pitää pieni pyhäkouluhetki. Kirjepyhäkoulu on tarkoitettu pääsääntöisesti alle 10-vuotiaille lapsille. Tilaus loppuu automaattisesti sen vuoden loppuun, kunnes lapsi täyttää kymmenen vuotta. Kirjepyhäkoulua voi jatkaa tämän jälkeekin. Ota silloin yhteyttä Suviin tai Juliaan (yhteystiedot alla).

Pyhäkouluhetken voi viettää itsenäisesti tai koko perheen kanssa. Ilmoita lapsesi mukaan kirjepyhäkouluun tästä!