Lapsikuoro Laulujoutsenet esiintyy Laukaan kirkossa 430-vuotisjuhlassa.

Musiikkityö Laukaan seurakunnassa

Laukaan seurakunnassa harjoittelee useita erilaisia kuoroja, ja musiikkitilaisuuksia järjestetään Laukaan, Lievestuoreen ja Konneveden kirkoissa. Tervetuloa mukaan!

Voit tutustua musiikkitoimintaamme näillä sivuilla ja tapahtumakalenterisssa. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuorot

Kuorot ovat tärkeä osa seurakuntaelämää. Laukaan seurakunnassa on kuoroja lapsille, nuorille ja aikuisille. Uudet laulajat ovat tervetulleita mukaan! Ota yhteyttä kuoronjohtajaan ja tule mukaan harjoituksiin!

Asante-kuoro

Asante on naislaulajien lauluryhmä. Asante on iloinen, erityylistä ja -kielistä hengellistä musiikkia esittävä gospelkuoro. Lauluja lauletaan äänissä. Asante esiintyy pääasiassa jumalanpalveluksissa, taize- iltakirkoissa ja erilaisissa tapahtumissa. Asantella on vuosittain äänenhuoltokoulutus. Asante kokoontuu torstaisin klo 18. Tervetuloa mukaan hyväntuulen, rentoon gospelkuoroon.

Kuoronjohtaja vs. kanttori Hannaleena Otshudiema

Lapsikuoro Laulujoutsenet

Kuoro eskari – 6-luokkalaisille tytöille ja pojille. Katso harjoitusten ajankohdat tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuoroon otetaan jatkuvasti uusia laulajia. Valitse itsellesi lähimmät harjoitukset. Ei ennakkoilmoittautumista eikä pääsykokeita.

Kuorossa lauletaan paljon muun muassa lastenlauluja, vuodenaikoihin ja juhla-aikoihin liittyviä lauluja, kansanlauluja, hengellisiä lauluja sekä virsiä 1-2-äänisesti. Kuoron toimintaan kuuluu esiintymisiä ja kaksi retkeä vuodessa. Kuoro on ilmainen, retkistä peritään pieni omavastuumaksu.

Kuoronjohtaja kanttori Hannu Tervo, p. 050 313 3880

Lapsikuoro täytti 20 vuotta vuonna 2021. Lue juttu LaulujoutsenistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Nuorisokuoro A Cappella

Kuoro nuorille, yläasteikäisistä alkaen. Katso harjoitusten ajankohdat tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuoroon otetaan jatkuvasti uusia laulajia, tervetuloa mukaan harjoituksiin! Ei ennakkoilmoittautumista.

Kuorossa lauletaan muun muassa nuorisokuorolle sävellettyä ja sovitettua klassista ja hengellistä ohjelmistoa sekä hengellisiä lauluja, virsiä, ym. lauluja 2-4 äänisesti.  Kuoro esiintyy säännöllisesti. Kuorossa tehdään retkiä ja konserttimatkoja.

Kuoronjohtaja kanttori Hannu Tervo, p. 050 313 3880

Laukaan kirkkokuoro

Kirkkokuoro on lämminhenkinen, kannustava, sydämellinen, välittävä yhteisö. Kuoron perinteikäs palvelutehtävä kirkkovuoden kuluessa on kohdata kuulija virsirunouden ja sävelten keinoin. Kuoro tekee kerran vuodessa jonkun retken, ja kuorossa saa äänenhuoltokoulutusta. Kuoro on seurakunnan perusyksikkö, joka toivottavasti saa uusia perinteen jakajia. Tervetuloa mukaan laulamaan keskiviikkoisin klo 18.

Tutustu Kirkkokuoron kotisivuihinLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kuoronjohtaja vs. kanttori Hannaleena Otshudiema.

Lievestuoreen seurakuntakuoro

Harjoitukset Lievestuoreen kirkossa keskiviikkoisin klo 17.

Kuoronjohtaja kanttori Pirkko Meriläinen

Veteraanien perinnekuoro

Harjoitukset Lievestuoreen kirkossa joka toinen keskiviikko klo 14.30. Kahvit klo 14 alkaen.

Kuoronjohtaja kanttori Pirkko Meriläinen