Musiikkitilaisuus (Sellon ja laulun ilta)

ke 26.5. klo 18.00

Laukaan kirkko

Seeli Toivion kevätkonsertti: Sellon ja laulun ilta. Laukaan kirkossa keskiviikkona 26.5. klo 18.

Laukaan kirkkoon voidaan ottaa riittävin turvavälein 120 henkilöä. Tulethan kirkkoon vain terveenä. Suosittelemme kasvomaskin käyttöä.

Kirkossa soi sello ja laulu. Sellovirtuoosi ja mezzosopraano Seeli Toivio esittää Laukaan kirkossa sellon ja laulun konsertin keskiviikkona 26.5. klo 18 Ohjelmassa kuullaan Seeli Toivion sellonsoittoa ja laulua. Toivio, joka on myös musiikin tohtori, esittää sellolla J. S. Bachin kauniita sellosarjoja ja säestää lauluaan sellolla. Hän laulaa mm. Oskar Merikannon, Toivo Kuulan ja Yrjö kilpisen tuttuja lauluja. Kuullaan myös ooppera-aarioita. Sellon ja laulun yhteistyö on kiinnostavaa, sillä sellohan on tunnetusti kuin ihmisen puhe- ja lauluääni. Tässä konsertissa sellisti siis soittaa ja laulaa yhtä aikaa!

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa. Korttimaksut käyvät levyostoissa; myynnissä mm. Toivion lukuisia levytyksiä aina Bachin sellosarjojen tuplalevystä laululevyihin.

Tervetuloa Sellon ja laulun iltaan. Konsertissa on turvavälit, ja kasvomaskin käyttö suositeltua. Toivio itse pitää erityistä laulumaskia esiintyessään.
www.seelitoivio.com
www.youtube.com/seelitoivio