Seurakuntavaaleihin tulee kolme äänestysaluetta

Kirkkovaltuusto päätti jakaa seurakunnan kolmeen äänestysalueeseen marraskuun seurakuntavaaleissa.

Marraskuussa pidettävät seurakuntavaalit olivat Laukaan seurakunnan kirkkovaltuuston kokouksen aiheena torstaina 24.3. Kirkkovaltuusto päätti kirkkoneuvoston esityksen mukaisesti jakaa seurakunnan kolmeen äänestysalueeseen.  Äänestysalueet ovat Laukaan kirkonkylä, Lievestuore ja Konnevesi.

Kirkkovaltuusto asetti seurakuntavaaleihin vaalilautakunnan. Puheenjohtajaksi valittiin Arvo Tammela ja varsinaisiksi jäseniksi Raija Pölkki, Seija Kovanen, Teija Penttinen, Arja Otsala, Jouko Hyppönen, Antti Hytönen, Pekka Pirkkalainen, Raija Järvinen, Jukka Mäkelä, Esa Ojajärvi, Veikko Haverinen ja Jarmo Kirjavainen.

Varajäseniksi valittiin Arja Paakkinen, Tiina Mäkelä, Pekka Pynnönen, Aimo Pylvänäinen, Pertti Auvinen, Raija Liuhala, Päivi Varis, Markku Häkkinen, Leena Kaikuranta, Aimo Leminen, Irma Moilanen, Anneli Orbinski ja Eijakaisa Kytöjoki.

Seurakuntavaalien tunnus on Uskottu, toivottu, rakastettu. Vaalit pidetään sunnuntaina 20. 11. 2022. Ennakkoäänestys järjestetään tiistaista lauantaihin 8.-12. 11.2022.

2022-03-24 18:18:00.0