Lähde vaikuttamaan seurakuntaasi!

Mitä asioita sinä haluaisit edistää Laukaan seurakunnassa?

Mihin suuntaan Laukaan seurakunnan toimintaa tulee kehittää? Keitä palkataan? Mitä tehdään kiinteistöille? Mikä on kirkollisveroprosentti? Tällaisiin kysymyksiin ottavat seurakuntien valtuutetut kantaa. He ovat paljon vartijoina.

Seurakuntavaalien äänestyspäivä on vasta 20.11.2022, mutta jo nyt alkaa ehdokkuuden miettiminen ja ehdokkaiden etsiminen. Onko sinulla ideoita ja ajatuksia, miten teemme Laukaan seurakunnasta entistä paremman? Seurakunta tarvitsee erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia valtuutettuja.

Ehdokasasettelu alkaa käytännössä vasta kesällä ja alkusyksyllä. Silloin on jo tiedossa valitsijayhdistykset. Kerromme niistä seurakunnan omalla seurakuntavaalisivulla. Jos niistä ei löydy sinulle sopivaa yhdistystä, voit perustaa oman valitsijayhdistyksen. Ehdokasasettelu päättyy 15.9.

Ohjeita ja lisätietoja löytyy sivuilta seurakuntavaalit.fi.

2022-04-06 12:35:00.0