Verkkolehti Arwi

Laukaan seurakunnan verkkolehti Arwi kertoo seurakunnan arjesta ja juhlasta, ajankohtaisista toimintaan liittyvistä asioista sekä seurakuntalaisista ja työntekijöistä, jotka yhdessä tekevät seurakunnan.

Arwi-nimi on peräisin Laukaan entiseltä kirkkoherralta, Arvid Adolf Arvidssonilta, joka vaikutti Laukaassa 1800-luvun alkuvuosina sekä hänen pojaltaan Adolf Ivar Arwidssonilta, historiantutkijalta ja kansallisaatteen herättäjältä. Laukaan seurakuntatoimisto sijaitsee Arwidssonintiellä.

Anna juttuvinkki! Lähetä juttuvinkkisi osoitteeseen kirsi-marja.nurminen@evl.fi tai soita numeroon 050 911 2587.

Joulukyntteli-lehti 2023

Laukaan seurakunta julkaisee vuosittain joulun alla Joulukyntteli-lehden. Vuoden 2023 numeron voit käydä lukemassa verkossa tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Joulukyntteli-lehden 2023 kansikuva, jossa Laukaan kirkon risti ja taustalla Saravesi.

Laukaan seurakunnan verkkolehti Arwi

RSSLinkki avautuu uudessa välilehdessä