Ihmisiä kävelemässä metsätiellä, osalla kävelysauvat.

Tervetuloa mukaan Laukaan seurakunnan toimintaan!

Seurakunnan elämään ja toimintaan mukaan tuleminen on suuri mahdollisuus! Luterilainen kirkko ja usko Jumalaan antavat elämään sisältöä ja mielekkyyttä. Olet tervetullut toimintaamme, vaikka et olisikaan seurakunnan jäsen.

Jumalanpalvelus on parhaimmillaan keidas kiireisen arjen keskellä. Kynnys kirkkoon on matala. Jumalanpalvelusten lisäksi seurakuntamme tarjoaa paljon muutakin toimintaa eri ikäisille ihmisille sekä apua ja tukea erilaisissa elämäntilanteissa.

Tule rohkeasti mukaan! Mikäli sinulla on kysyttävää, työntekijämme vastaavat mielellään kysymyksiisi. Yhteystiedot löytyvät täältä.

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistyöstä seurakunnassamme? Siitä löydät lisää tietoa Osallistu ja vaikuta -osiosta.