Laukaan seurakuntatalo

Saravedentie 4, 41340 Laukaa

Laukaan seurakuntatalo valmistui kesällä 2015. Seurakuntatalon on suunnitellut Arkkitehti Jorma Paloranta Oy. Salista avautuu upea vuodenaikojen mukaan vaihtuva maisema Saravedelle.

Talossa sijaitsee kokous- ja juhlatilojen lisäksi varhaiskasvatuksen sekä nuorisotyön tilat. Rakennuksessa sijaitsee myös toimistotiloja.

Seurakuntasali ja kahviotila soveltuvat hyvin erilaisten tapahtumien ja perhejuhlien viettopaikaksi. Kahviossa sopii ruokailemaan 36 henkilöä. Kahvion ja salin välisen siirtoseinän avauksen jälkeen ruokailijoita mahtuu tilaan 120. Tuolipaikkoja yhteistilaan sopii 200.

Neuvotteluhuoneeseen mahtuu pöytäjärjestyksestä riippuen 16 henkilöä. Tilojen vuokrauksesta löydät lisätietoja tapahtuman järjestäjän ohjeistamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Tilavarauksista sovitaan seurakuntatoimistossa.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
wc wc

ti 19.3. klo 17.30 -19.30

Kaiken kansan selkokielinen pääsiäiskirkko

Jumalanpalveluksessa on mukana Keski-Suomen seurakuntien kehitysvammatyön pappi Maarit Nuopponen.
ke 20.3. klo 9.00 -11.00

Perhekerho

Iloisia hetkiä ja mukavaa yhdessäoloa. Monipuolista tekemistä sekä vapaata olemista ja leikkiä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
ke 20.3. klo 11.00

IKIS-lounasluento: Arvot, tarpeet ja hyvinvointi

Luennolla pääset pohtimaan ja kuulemaan mikä tuo arkeen hyvää oloa ja jaksamista. Miten arvot ja tarpeet liittyvät jokaisen omaan hyvinvointiin ja palautumiseen? Luennon pitää Tiina Honkonen Myötätuuli Oy:stä.
to 21.3. klo 11.00

Ruokapäivä

Maukasta kotiruokaa tarjolla Laukaan seurakuntatalolla klo 11-12.00. Lähetysmyyjäiset ruokapäivän yhteydessä.
ti 26.3. klo 9.30

Laukaan kirkonkylän lähetyspiiri

Kirkonkylän lähetyspiiri Laukaan seurakuntatalon kahviossa parittomien viikkojen tiistaisin klo 9:30-11:30.

Tervetuloa mukaan!
ti 26.3. klo 17.00

Pääsiäisvaellus

Hiljaisella viikolla Laukaan seurakuntatalo muuttuu kuhisevaksi Jerusalemiksi, jonka pääsiäisajan tapahtumia meille avaavat silminnäkijät Rebekasta Pietariin ja sadanpäämiehestä Saaraan.
ke 27.3. klo 17.00

la 30.3. klo 15.00