Perhejuhlat ja hautajaiset

Kasteessa tapahtuvan seurakunnan jäseneksi ottamisen ja hautaan siunaamisessa tehtävän viimeisen palveluksen välille mahtuu monenlaista kohtaamista. Kodin siunaaminen, avioliiton solmimisen vuosipäivä ja hartaushetki surukodissa ovat esimerkkejä tilanteista joihin voi kutsua mukaan seurakunnan työntekijän.

Laukaan seurakunta vuokraa tiloja erilaisten perhetilaisuuksien järjestämiseen. Voit toteuttaa juhlasi itse tai yhdessä pitopalvelun kanssa. Seurakunta ei tarjoa pitopalvelua. Lue lisää tilojen vuokrauksesta. Lisätietoa seurakunnan tiloista löydät kirkot ja tilat -osiosta

Ota yhteyttä

Ole yhteydessä sLinkki avautuu uudessa välilehdessäeurakuntatoimistoon, kun haluat varata papin perhejuhlaan, varata tiloja tai saada vastauksen esimerkiksi juhlan järjestämiseen liittyviin käytännön pulmiin.