Nuoria kosken partaalla

Nuorisotyö Laukaan seurakunnassa

Seurakunnan nuorisotyönohjaajat kulkevat rinnalla nuoren kasvussa ja kasvukivuissa. Nuorisotyö tarjoaa nuorille erilaisia retkiä, reissuja, leirejä ja nuorten iltoja. Mikäli mieltäsi painaa jokin asia, iloinen tai surullinen, muista, että nuorisotyönohjaajat ovat seurakunnassa juuri sinua varten.

Tule mukaan nuorten vaikuttajaryhmään!

15-29-vuotiaat, rippikoulun käyneet nuoret ja nuoret aikuiset voivat avoimen hakumenettelyn kautta hakea mukaan nuorten vaikuttajaryhmään. Ryhmässä nuoret voivat vaikuttaa seurakunnan toimintaan, tehdä esimerkiksi ehdotuksia kirkkoneuvostoon sekä ideoida omaa toimintaa. Kokouksista maksetaan kokouspalkkio. Vaikuttajaryhmän jäsenenä pääset mukaan koulutusmatkoille sekä opit, miten seurakunnassa ja yhteiskunnassa voi vaikuttaa. Jos et pysty sitoutumaan ryhmän koko 2-vuotiseen toimikauteen, voit olla myös lyhyemmän aikaa mukana!

Hakulomakkeelle tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Nuorisotyön tapahtumia löydät seurakunnan tapahtumakalenterista. Ota myös seurantaan nuorisotyön instagram-tiliLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tule mukaan toimintaamme!

Nuortenillat syksy 2023

Ke 22.11. klo 18 Laukaan seurakuntatalolla

La 9.12. nuorten adventtitapahtuma Laukaan seurakuntatalolla

Hengarikahvila tiistaisin nuorisotalo Kukkulalla Konnevedellä klo 15-17

K18 -illat joka kuukauden ensimmäinen torstai nuorisotalo Kukkulalla Konnevedellä klo 18-21

Nuortenillat kevät 2024

Ke 17.1. klo 18 Laukaan seurakuntatalolla

To 1.2. Klo 17 Leppäveden seurakuntakodilla

Ke 14.2. klo 18 Laukaa Laukaan seurakuntatalolla

Ke 6.3. klo 18 Laukaa Laukaan seurakuntatalolla

Ke 10.4. klo 18 Laukaa Laukaan seurakuntatalolla

Koulupäivystykset ja keskustelukaveri

Välkkänurkassa tarjoillaan välillä kahvia ja pientä purtavaa. Työtä tehdään yhdessä kunnan vapaa-aika ohjaajan kanssa. Nuorisotyönohjaajille voi myös aina soittaa tai laittaa viestiä, jos haluaa jutella kahden kesken.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Isoskoulutus

Laukaassa on paljon rippikouluikäisiä ja jokaisella leirillä tarvitaan useita isosia. Isoseksi pääsee käymällä seurakuntamme isoskoulutuksen, jota mainostamme erityisesti rippikoulussa. Isoskoulutuksesta löydät lisätietoa täältä.

Nuorisokuoro

Tule mukaan laulamaan A Cappella -nuorisokuoroon!

Nuorten retki