Ehdokkaiden nimet on julkaistu

Laukaan seurakunnassa ehdokkaita on 45. Heistä 27 valitaan kirkkovaltuustoon marraskuun seurakuntavaaleissa.

Laukaan seurakunnan kaikkien seurakuntavaaliehdokkaiden nimet ja numerot on julkaistu seurakunnan omalla vaalisivulla. Ehdokkaita on 45. Heistä 27 valitaan kirkkovaltuustoon marraskuun vaaleissa.

Laukaan seurakunnan vaalilautakunta vahvisti kokouksessaan 3.10. ehdokaslistat sekä arpoi valitsijayhdistysten listojen järjestyksen. Ehdokkaan numero määräytyi sen mukaan, missä järjestyksessä nimet ovat valitsijayhdistyksen jättämässä ehdokaslistassa.

Ehdokkaisiin voi tutustua lähemmin seurakuntavaalien vaalikoneessa, joka aukeaa yleisölle 10. lokakuuta. Vaalikoneessa kysytään muun muassa kirkon toiminnasta, ajankohtaisista keskustelunaiheista ja ehdokkaiden henkilökohtaisesta suhteesta kirkkoon ja uskoon. Vaalikoneeseen pääsee osoitteella vaalikone.seurakuntavaalit.fi tai Laukaan seurakunnan vaalisivun kautta.

Tue Oct 04 11:45:00 EEST 2022