Laukaan seurakunta säästää lämmityksestä

Laukaan seurakunnan kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan viime viikolla säästää energiaa vähentämällä kirkkojen ja seurakunnan muiden toimitilojen lämmitystä.

Laukaan seurakunnan kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan viime viikolla säästää energiaa vähentämällä kirkkojen ja seurakunnan muiden  toimitilojen lämmitystä.

Laukaan kirkon jumalanpalvelukset siirretään seurakuntatalolle tapaninpäivästä helmikuun loppuun.  Konneveden kirkon jumalanpalvelukset siirretään tapaninpäivästä maaliskuun loppuun kunnantalolle.

Aktiivikäyttöisten kiinteistöjen huonetilojen lämpötilaa lasketaan 1-2 astetta ja muut kiinteistöt säädetään peruslämmölle. Papinniemen leirikeskus suljetaan 5.12.2022 - 24.2.2023, jolloin lämpötila lasketaan peruslämmölle. Leirikeskuksen saunoista lämmitetään vain toinen, ja käyttö porrastetaan silloin kun paikalla on pieniä ryhmiä.

Lisäksi hautausmaiden valaistus sammutetaan kello 22-6 väliseksi ajaksi.

2022-10-31 08:17:00.0