Uusi vuosi tuo uusia työntekijöitä seurakuntaan

Laukaan seurakuntaan on valittu neljä uutta työntekijää.

Ilmakuva Laukaan kirkosta kesällä, kirkko näyttää olevan keskellä metsää. Taustalla näkyy järvi.

Laukaan kirkko kuva Mika Nuorva

Laukaan seurakuntaan on valittu neljä uutta työntekijää.

Kirkkoneuvosto valitsi  toimistosihteeriksi Mervi Vaahdon, diakoniatyöntekijäksi Riikka Eskelisen, diakoniatyöntekijä-vapaaehtoistyön koordinaattoriksi Elisa Vainion ja lähetyssihteeri-diakoniatyöntekijän määräaikaiseen virkaan Päivi Kivilahden.

Eskelisen virkapaikka on Vihtavuori, Vainion Konnevesi ja Kivilahden Laukaan seurakuntatalo. Kivilahden määräaikainen virka on ajalle 1.1.2023 - 31.7.2024.
Vs. lähetyssihteeri-diakoniatyöntekijänä toimii 24.10. – 31.12.2022 Sanna Rasinkangas.

Uudet työntekijät aloittavat tehtävissään tammikuun alkupuolella.

Viestintäsihteerin valintaprosessi jatkuu vielä. Uusi viestintäsihteeri valitaan kirkkoneuvoston kokouksessa 15.12.2022.

2022-12-01 14:18:00.0