Lapsia heijastinliivit päällä menossa leikkikentälle.

Päiväkerho

Päiväkerho on lapsen kasvupaikka, jossa toimitaan kumppanuudessa lapsen kodin kanssa. Ihmettelylle ja elämän pohdinnoille on aikaa toisten lasten ja aikuisten seurassa. Kerhoissa kunnioitetaan ja vaalitaan lapsen yksilöllisyyttä ja herkkyyttä. Päiväkerhoissa seuraamme kirkkovuoden kulkua ja vuodenaikojen vaihtelua. Kerhoarkea värittää monipuolinen ja pedagogisesti suunniteltu toiminta, jonka sisältöä lapset luovat yhdessä aikuisten kanssa. Päiväkerhon perustana on kristillinen ihmiskäsitys.

Seurakunnan päiväkerhot on tarkoitettu 2–5-vuotiaille lapsille. Päiväkerhoihin ilmoittaudutaan verkossa keväisin. Kesken toimintakauden vapaita paikkoja voi kysellä varhaiskasvatuksen ohjaaja Sari Sainialta. Seurakunnan päiväkerhot ovat ilmaisia.

Ryhmät perustetaan ilmoittautumisten sekä toiveiden pohjalta. Tarkemmat päivät ja kellonajat muotoutuvat ilmoittautumisen päätyttyä. Voitte myös esittää toiveita päiväkerhoille ilmoittautumisen yhteydessä. Tieto päiväkerhoon ja muskariin pääsystä ilmoitetaan sähköpostitse/maapostilla viimeistään viikolla 22. Kerhotoiminta alkaa syksyllä viikolla 34.

Päiväkerhot eri alueilla

Laukaan seurakuntatalo, Saravedentie 4