Retki Kirkon juhlille Tampereelle

la 18.5. klo 6.30
Kirkonjuhlien retken mainoskuva

Tampere

Lähde mukaan seurakuntaretkelle Kirkon juhliin Tampereelle! Uuden kaupunkifestivaalin teemana on "Toivon voimalla".

Tampereella järjestetään uusi, koko perheen kaupunkifestivaali Kirkon juhlat 17.-19.5.2024. Festivaali kokoaa Tampereen Keskustorille tuhansien laulajien kuoron, jossa on mukana myös laukaalaisia laulajia, ja tarjoaa ajankohtaiskeskusteluja, kulttuuria sekä ajatusten, uskon ja elämänkatsomusten vuoropuhelua eri puolilla kaupunkia. Ohjelman kantavana ajatuksena on vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Juhlien teemana onkin "Toivon voimalla".

Laukaan seurakunta järjestää juhlille yhden päivän matkan lauantaina 18.5. Matkan osallistumismaksu on 58 euroa, joka sisältää matkat ja ohjelmalipun (ei siis ruokailuja). Lähtö on Laukaan seurakuntatalolta (os. Saravedentie 4) lauantaiaamuna klo 6.30, ja kyytiin voit tulla Jyväskyläntien varrelta Vihtavuoresta tai Leppävedeltä. Kotiin palataan samana iltana viimeistään klo 21.30.

Lauantain ohjelmassa on muun muassa keskustelutilaisuus, jossa piispa Jari Jolkkosen ja Tuomas Enbuske lupaavat räjäyttää rakenteelliset pinttymät luterilaisuuden ympäriltä.

Ilmoittaudu mukaan retkelle toimistosihteeri Mervi Vaahdolle viimeistään keskiviikkona 15.5. puhelimitse numeroon 040 132 7443 tai sähköpostitse osoitteeseen kirkkoherranvirasto.laukaa@evl.fi. Ilmoitathan myös puhelinnumerosi. Ilmoittautuneet saavat tarkemmat ohjeet matkan maksuun liittyen.
  • Aikuisille Aikuisille

Kirkon juhlat 2024 Linkki avautuu uudessa välilehdessä