Hiljaisuuden retriitti

pe 4.10. klo 18.00

Papinniemen leirikeskus

Hiljaisuuden lempeä vaikutus kutsuu sinut lepoon ja rauhaan arjen melskeestä. Tervetuloa hiljentymään ja rauhoittumaan Hiljaisuuden retriittiin Papinniemen leirikeskukseen.

Retriitti alkaa perjantaina 4.10. 2024 klo 18 ja päättyy sunnuntaina 6.19.. klo 13. Retriitti järjestetään Papinniemen leirikeskuksessa (os. Papinniementie 235) Laukaassa, ja sen hinta on 60 euroa. Osallistumismaksu maksetaan paikan päällä joko käteisellä tai MobilePay:llä. Hintaan sisältyy jokaiselle osallistujalle oma huone, ruokailut sekä retriitin ohjelma, johon kuuluu muun muassa kirkkohetkiä, luonnosta nauttimista, saunomista ja omaa aikaa: saat olla ja nauttia valmiista ruokapöydästä sekä omasta rauhasta.

Retriitin ohjaajina toimivat seurakuntapastori Karita von Gross ja varhaiskasvatuksen ohjaaja Sari Sainia.

Lisätietoja saat varhaiskasvatuksen ohjaaja Sari Sainialta, puh. 050 588 6900.