Laukaan seurakunta saa kiitosta toiminnastaan

Laukaan seurakunta saa kiitosta muun muassa hyvästä hallinnon ja talouden hoidosta syyskuussa 2021 toimitetun piispantarkastuksen loppulausunnossa.

Laukaan seurakunta on hoitanut talouden ja hallinnon hyvin. Näin todetaan syyskuussa 2021 toimitetun piispantarkastuksen loppulausunnossa.

Seurakunnassa koronan aikana käyttöön otettu jumalanpalvelusten striimaus ja videotoiminta YouTuben ja Facebookin kautta on lausunnon mukaan luonut toimivan tavan seurakuntalaisten kohtaamiseen.

Varhaiskasvatuksen hyvin lapsia tavoittava kirjepyhäkoulu mainitaan  esimerkkinä ansiokkaasta toimintojen päivittämisestä.

Lausunnossa annetaan myönteisiä arvioita myös muusta seurakunnan toiminnasta. Toivottavaa on, että seurakunnan päättäjiksi saadaan tulevaisuudessa myös nuorempia, jotta eri ikäiset seurakuntalaiset olisivat hyvin edustettuina luottamushenkilöiden joukossa.

Lue koko piispantarkastuskertomus

2022-05-06 13:34:00.0