Laukaan seurakunnassa on avoinna perhetyöntekijän virka

Tule ideoimaan, kehittämään ja tekemään seurakunnan perhetyötä yhdessä osaavan tiimin kanssa!

Perhetyöntekijät ovat tukena perheiden kasvatustyössä. Pääpaino on ennaltaehkäisevässä työssä. Virkaan valittava osallistuu myös varhaiskasvatuksen perustoimintaan kuten projektien, retkien, rippikoulujen ja tilaisuuksien järjestämiseen ja toteuttamiseen. Työ sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä. Perhetyötä tehdään koko Laukaan seurakunnan alueella.

Hakijalta edellytetään osaamista varhaiskasvatuksesta ja perheiden parissa tehtävästä työstä. Pätevyysvaatimuksena on sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto, sosionomi (AMK) tai humanistisen alan ammattikorkeakoulututkinto, yhteisöpedagogi (AMK) tai Kasvatus- ja ohjausalan perustutkinto tai muu vastaava koulutus sekä työkokemusta perhetyöstä. Arvostamme kokemusta seurakuntatyön tuntemisesta. Odotamme virkaan valittavalta halua toteuttaa varhaiskasvatustyötä kristillisten arvojen pohjalta. Tehtävään valitun tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Lue koko hakuilmoitus avoimet työpaikat -sivulta.

Sari Sainia
Varhaiskasvatuksen ohjaaja