Kerro mielipiteesi Laukaan kirkon sisätilamuutoksesta!

Laukaan seurakunnan kirkkoneuvosto pyytää palautetta Laukaan kirkkoon suunnitellusta sisätilamuutoksesta.

Tarkoituksena on rakennuttaa kirkon takaosaan urkuparven alle kaksi toimitilaa. Toinen tiloista palvelisi lasten parissa tehtävää työtä ja toinen tila mahdollistaisi pienet kokoontumiset.

Voit tutustua arkkitehtitoimisto ARK-Kantonen Oy:n laatimiin ehdotuksiin Laukaan kirkon sisätilamuutos - Laukaan seurakunta tai kirkkoherranvirastossa Arwidssonintie 15-17. Klikkaamalla kuvia, näet ne suurempina. Anna palautetta hankkeesta 18.3.2022 mennessä joko sähköisesti laukaan.seurakunta@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai kirjeitse osoitteeseen Kirkkoherranvirasto, Arwidssonintie 15-17, 41340 Laukaa. Kuoreen merkintä ”Kirkon sisätilamuutos”.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Harri Romar 040 516 6332 tai harri.romar@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-03-04 12:40:00.0